BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gruja
    CBC Senator XXL
    • 09.02.2006
    • 614
    • Bgd
    • Alfa 75 TS

    #16
    Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

    Hajde prvo da razgranicimo jednu stvar - H2 je molekul vodonika, na srpskom jeziku, na engleskom Hydrogene.
    Kada na srpskom kazemo hidrogen to moze znaciti i vodonik-peroksid, H2O2, sto su dve razlicite stvari. Cisto da ne bude zabune, da neka neuka domacica ne sipne "ono cim farba kosu" u rezervoar

    Elem, ne bih duzio, u principu ste sve rekli, samo bih dodao jos nesto.
    Dok je fosilnih goriva trosice se i tu pomoci nema. Kad nestanu ici cemo dalje.
    Nuklearke- jesu one sada bezbedne, nece da "drukne" neki ventilcic pa sve u majcinu, ali otpad i dalje ostaje ogroman problem za koji ne postoji nikakvo resenje.

    Fuzionu energiju sam vec ranije pominjao u nekoj od slicnih tema pa bih sada samo dodao i jedan LINK pa koga zanima neka malkice prelista

    P.S. Kad je off nek je offcina!
    Transaxle u krvi...

    "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

      cek cek, nije AMIN. sta ima zanimljivo u tome voziti auto od 2,5+t pa jos sa 6l V12 motorom od samo 235ks... meni nista, sta vise pre bih vozio tu neko nazovi kosacicu sa 3 cilindra i 160ks !
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

        Zverko prijatelju, poenta je u tome da ce i ta bi-turbo kosacica sa SUS motorom sa 2 ili 3 clindra u kojima se sagoreva fosilno gorivo vise da zagadjuje i truje nego taj V12 ili V10 ili Vnebitno, koji sagoreva hidrogen/vodonik. Trend minimizacije u automobilskoj industriji je pokrenut kao neki "odgovor" strozijim ekoloskim zahtevima, iako pravi odgovori za to postoje i to neuporedivo efikasniji sa jedne strane i sa druge - takvi da bi nama kao krajnjim korisnicima/vozacima sama ta "tranzicija" mnog lakse pala u smislu da ne bi MI morali da trpimo posledice toga, nego upravo oni koji zive (i to bogovski) - prodajuci fosilna goriva. Pravo i jedino resenje je prosto - bataliti fosilna goriva ne sutra ili danas, vec juce, ali taj film necemo da gledamo iz ranije opisanih razloga.

        I zato cemo uskoro ne samo ti, nego i ja i svako drugi voziti upravo te i takve kosacice, jer nas niko nece ni pitati za misljenje. Ali to ne znaci da vise necemo trovati, samo ce to biti malo manje otrova, a posto cemo 'malo manje' da se trujemo onda ce biti u redu. Kao "kompenzaciju", dobicemo zujalice od po pola litra, tri turbine i 200 KS, koje ce zbog toga i trajati otprilike kao i prosecan set pneumatika, ali ce zato odrzavanje istih biti prava "bagatela" Takve automobilske buducnosti se pribojavam, a kako idu stvari, bliza je nego sto i pretpostavljam...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #19
          Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

          mnogo se bre tripujes na CO2 i ne samo ti nego celo covecanstvo... cuj trovanje. industrija je mnoooogo veci problem...
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #20
            Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

            90% CO2 u atmosferu izbacuje priroda ... a mi smo naseli, kao što nasedamo na sve što kaže kutija ...

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #21
              Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

              Originally posted by zverko
              mnogo se bre tripujes na CO2 i ne samo ti nego celo covecanstvo... cuj trovanje. industrija je mnoooogo veci problem...
              Ha, pa ne znam prijatelju sta si citao u ovoj temi, ali ja upravo sve vreme i pricam da je automobilska industrija najmanji problem i da me BAS zato i smara cinjenica da cemo najveci teret iznenada "probudjene" eko-svesti morati da snosimo mi, ni krivi ni duzni. Ako se vratis na moj raniji (drugi po redu) post u ovoj temi, videces da sam tamo napisao da kompletan domen ili sektor transporta, dakle sve sto sagoreva fosile i kotrlja se ulicama, ucestvuje na godisnjem nivou u ukupnim emisijama CO2 na svetskom nivou sa manje od 14 %. I bas zato se i pitam, ako se riba cisti od glave, sto su u ovom slucaju krenuli od repa
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #22
                Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

                riba od glave smrdi a od repa se cisti jerbo se za rep lakse fata
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • subicd
                  CBC Senator XXL
                  • 20.06.2008
                  • 463
                  • Novi Sad

                  #23
                  Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

                  Originally posted by overspeed
                  Originally posted by zverko
                  mnogo se bre tripujes na CO2 i ne samo ti nego celo covecanstvo... cuj trovanje. industrija je mnoooogo veci problem...
                  Ha, pa ne znam prijatelju sta si citao u ovoj temi, ali ja upravo sve vreme i pricam da je automobilska industrija najmanji problem i da me BAS zato i smara cinjenica da cemo najveci teret iznenada "probudjene" eko-svesti morati da snosimo mi, ni krivi ni duzni. Ako se vratis na moj raniji (drugi po redu) post u ovoj temi, videces da sam tamo napisao da kompletan domen ili sektor transporta, dakle sve sto sagoreva fosile i kotrlja se ulicama, ucestvuje na godisnjem nivou u ukupnim emisijama CO2 na svetskom nivou sa manje od 14 %. I bas zato se i pitam, ako se riba cisti od glave, sto su u ovom slucaju krenuli od repa
                  Zaboravljas vrlo bitnu stvar, a to e NAFTA i profit od iste.
                  A sto se tice ekologije to je tercijalna stvar, ali je kao stavljaju na prvo mesto sto nema veze sa zivotom, ali to si vec sam opisao sa alternativnim gorivima.

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #24
                    Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

                    Inace, Srbija da iskoristi sve svoje termalne izvore vode imala bi dovoljno struje za celo stanovnistvo i jos za izvoz...
                    a kako se to iz termalnih izvora pravi skoro 4000 MW koliko dobijamo iz termoelektrana ?
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

                      Pa dogreju vodu ugljem
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #26
                        Re: BMW-ovi novi turbo motori s` tri i cetiri cilindra

                        ma, jok, bolje strujom, ekoloski je....
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        Working...
                        X